نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جلالی مقابل گل گهر محروم نیست

  • کد خبر: ۲۳۰۶۴۸
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
جلالی مقابل گل گهر محروم نیست
ابوالفضل جلالی، مدافع-هافبک چپ استقلال طبق آخرین استعلامی که مسئولان باشگاه استقلال از سازمان لیگ گرفتند، برای حضور در ترکیب استقلال مقابل گل گهر مشکلی ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی مسئولان باشگاه استقلال در سازمان لیگ به دنبال استعلام وضعیت ابوالفصل جلالی بودند تا خداناکرده بازی دادن به این بازیکن در شرایطی که از حضور درترکیب تیم خود محروم است، موجب دردسر نشود.

صبح امروز و  قبل از اینکه نشست هماهنگی استقلال در سازمان لیگ شروع شود، مسئولان این باشگاه به مسئولان مراجعه کردند و تایید نهایی را برای بازی دادن به جلالی گرفتند. به استقلالی‌ها گفته شد مشکلی از این بابت وجود ندارد وجلالی می‌تواند استقلال را در بازی با گل گهر سیرجان همراهی کند.


جلالی اکنون یک کارته است و حتی اگر دربازی با گل گهر نیز کارت زرد بگیرد مشکلی برای حضور در بازی هفته پایانی نخواهد داشت و طبق قوانین بازیکنی که یک بار به دلیل چهارکارته شدن محروم می‌شود، بار دوم اگر سه کارت زرد دریافت کند محروم خواهد بود که جلالی هم یک کارت زرد در کارنامه خود دارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->